Jaki rower szosowy- opinia o sklepie rowerowym

Cube Peloton Race

Cube Peloton Race

Tydzień temu wysłałem maila do kilku sklepów rowerowych z informacją,  że jestem zdecydowany na zakup Cube Peloton Race. Przesłałem informacje dot. proponowanych rabatów (które już mam na Authora). Jakież było moje zdziwienie,  gdy dostałem tylko jedną odpowiedź ze SkiTeam(chwała im za to).
Nikt z pozostałych nie pofatygował się żeby mi odpisać. Jest to dla mnie o tyle niezrozumiałe,  że chodzi tu o zakup za kilka tysięcy złotych i nikomu nie chciało się nawet potargować. Nie mieści mi się w głowie, że pojawia się zdecydowany Klient na nie małą kasę i nikt nie podjął sprzedaży. Skoro przy takich kwotach jest olewka, to prawdopodobnie cała obsługa jest beznadziejna.
Poza tym takie podejście do Klienta jest żenujące i świadczy o kompletnym braku profesjonalizmu. Wypadało by chociaż napisać, że sklep nie jest zainteresowany złożeniem oferty. Taka nasza, polska bylejakość, która jest widoczna na każdym kroku i jest dla mnie nie do zaakceptowania. Moja opinia o takim sklepie jest negatywna, nie chcę współpracować takimi sklepami- nie polecam.

Poniżej namiary na rzeczone sklepy:
http://gt-polska.com.pl/ gtpolska@gmail.com
http://wektorrowery.pl sklep@wektorrowery.pl
http://sportsales.pl sklep@sportsales.pl
http://maxxsport.com.pl warszawa@maxxsport.com.pl
http://airbike.pl airbike@airbike.pl
deltarowery@wp.pl

 

Aktualizacja 12/04/2015:

Po napisaniu tego posta przesłałem mailem do wszystkich sklepów informację o swoim niezadowoleniu. Specjalnie poczekałem tydzień żeby dać im dużo czasu na odpowiedź. Szybko i sprawnie odpowiedziały dwa z nich: Airbike i Wektor (3 razy- prawdopodobnie dlatego, że komentarze były moderowane i nie widzieli swojej odpowiedzi). Pozostałe nie raczyły się odezwać: http://gt-polska.com.pl/ http://sportsales.p http://maxxsport.com.pl i deltarowery@wp.pl- czyli jednak bylejakość jest wśród nas. Nikt się nie odezwał nawet pomimo tego, że były załączone w wewnętrznej wymianie mailowej sprzedawców (nie zostałem usunięty z listy odbiorców).

Oba sklepy napisały, że moje warunki zakupu były nie do zaakceptowania. Decyzja po jakiej cenie sprzedawać jest świętym prawem sprzedającego. Znam wielu handlowców i ci najlepsi z nich mając Klienta aktywnie o niego walczą podejmując negocjacje i dbając o wzorowy kontakt i komunikację. Właśnie takich standardów oczekuję i chciałbym żeby były u nas powszechne.

Panowie ze sklepu Wektor napisali, że oni i prawdopodobnie inne sklepy nie odezwały się do mnie, bo sobie tego nie życzyłem- w mailu napisałem: „Sklepy mogące zaoferować takie warunki proszę o kontakt.”. Chciałbym w to wierzyć, ale niestety obawiam się, że jest tak jak napisał Mikołaj z Airbike:

Przepraszam, ale propozycje oddania 2/3 zysku, na samym początku sezonu, są dla nas nie do przyjęcia.
Jak widzę, dla większości firm z rynku też nie (poza importerem skiteam, który pracuje na podwójnej marży).
W sezonie w całości poświęcamy czas na obsługę naszych klientów. Nie zostaje czasu na nieopłacalne transakcje.

Sami wyróbcie sobie zdanie na ten temat- odpowiedzi są w komentarzach. Ja ze swojej strony obiecuję wrócić do tego tematu i i za jakiś czas zrobić test obsługi Klienta w naszych sklepach rowerowych 😉

 

 

Bookmark the permalink.

4 Comments

  1. Szanowny Panie
    Pan chyba nie pamięta co Pan napisał we własnym mailu. Mail poniżej a tu cytat. „Sklepy mogące zaoferować takie warunki proszę o kontakt.”
    Widocznie większość nie mogła zaoferować takich warunków, więc nie odpisała.
    Proszę o przeproszenie za pieniactwo i obrazę dobrego imienia.
    Z poważaniem
    Olgierd Skałowski

    W dniu 28 marca 2015 09:07 użytkownik Sylwester Mosek napisał:
    Witam!
    Chciałbym kupić rower http://www.cube.eu/en/bikes/ road-race/peloton/cube-peloton-race-blacknwhitenred-2015/ na następujących warunkach:
    -w cenie 4000 zł
    -możliwość wybrania akcesoriów ze sklepu na kwotę 450 zł.
    Sklepy mogące zaoferować takie warunki proszę o kontakt.
    pozdrawiam,
    s.m.

  2. Witam,
    Przepraszam, ale propozycje oddania 2/3 zysku, na samym początku sezonu, są dla nas nie do przyjęcia.
    Jak widzę, dla większości firm z rynku też nie (poza importerem skiteam, który pracuje na podwójnej marży).
    W sezonie w całości poświęcamy czas na obsługę naszych klientów. Nie zostaje czasu na nieopłacalne transakcje.

    Pozdrawiam
    Mikolaj
    Manager zarządzający sklepami AirBike

  3. Nagadowski Jerzy

    Szanowny Kliencie
    proszę ponownie przeczytać swoje pytanie skierowane do sklepów ze zrozumieniem,
    cytuję:

    …Sklepy mogące zaoferować takie warunki proszę o kontakt…

    Jeśli żaden ze sklepów nie odpisał należało zrozumieć , że warunki są nie do zaakceptowania.
    Pytanie było bardzo precyzyjne, zabrakło prawidłowo wyciągniętego wniosku . Z treści pytania wynikało , że oczekuje Pan odpowiedzi od sklepu spełniającego Pana warunki. Pan prowokuje swego rodzaju ”licytację” zajmującą wszystkie sklepy , uruchamia to lawinę telefonów do importera i producenta.
    Wielokrotnie klienci w sposób taktowny negocjują cenę i jeśli się nie dogadujemy nie ogłaszają swego niezadowolenia w sieci .
    My , sklep Wektor czujemy się pokrzywdzeni wystawianiem tak niesprawiedliwych opinii .
    Osoby zainteresowane opiniami prosimy o obiektywne podejście do tego typu ocen

    Z poważaniem
    Zespół Wektorrowery

  4. Nagadowski Jerzy

    Witam,

    poniżej nasza odpowiedź na ocenę klienta,

    Szanowny Kliencie
    proszę ponownie przeczytać swoje pytanie skierowane do sklepów ze zrozumieniem,
    cytuję:

    „…Sklepy mogące zaoferować takie warunki proszę o kontakt…”

    Jeśli żaden ze sklepów nie odpisał należało zrozumieć , że warunki są nie do zaakceptowania.
    Pytanie było bardzo precyzyjne, zabrakło prawidłowo wyciągniętego wniosku . Z treści pytania wynikało , że oczekuje Pan odpowiedzi od sklepu spełniającego Pana warunki. Pan prowokuje swego rodzaju ”licytację” zajmującą wszystkie sklepy , uruchamia to lawinę telefonów do importera i producenta.
    Wielokrotnie klienci w sposób taktowny negocjują cenę i jeśli się nie dogadujemy nie ogłaszają swego niezadowolenia w sieci .
    My , sklep Wektor czujemy się pokrzywdzeni wystawianiem tak niesprawiedliwych opinii .
    Osoby zainteresowane opiniami prosimy o obiektywne podejście do tego typu ocen

Comments are closed